Wyciąganie zapieczonych wtryskiwaczyEinspritzdüse Ausznehmensenofi


Welcome to website of

Strona główna AM AUTO

company which remove seized injectors from diesel enginse with Common Rail injection system.

Don't you know how to remove injector?  Can't you move it?& Did you try to move it in different ways?
Nothing didn't resolve your injector problem?

It's no wonder! Each injector used to stuck not at top but only the small part 4 cm long at bottom

Zapieczona końcówka wtryskiwacza długa

sometimes only 2 cm long

Zapieczona końcówka wtryskiwacza długa

This small injector end keeps so hard that when we use 20 tons press faster injector will snap
than we remove it as a whole part.

Don't waste your time hitting with a hammer because you will only get tired and waste time.
Call us for help.

Our service is to remove seized injector using 12 or 20 tons press
 without removing head or engine outside your car / van.

We remove stucked injectors from each car and van model with diesel engine
powered by common rail injection system:

Renault Master / Opel Movano / Nissan Interstar with 2.2 (G9T) and 2.5 (G9U) engines

Wyciąganie wtrysku z Renault Master / Opel Movano
Wyciąganie wtrysku z Renault Master / Opel Movano

Renault Laguna / Clio / Megane / Kangoo with 1.9 (F9Q) engine

Wyciąganie wtrysku z Renault Trafic / Opel Vivaro 1.9

Renault Trafic / Opel Vivaro / Nissan Primastar with 1.9 (F9Q) engine

Wyciąganie wtrysku z Renault Trafic / Opel Vivaro 1.9


Renault Trafic / Opel Vivaro / Nissan Primastar with 2.0 (M9R) engine

Wyciąganie wtrysku z Renault Trafic / Opel Vivaro 2.3


Renault Trafic / Opel Vivaro / Nissan Primastar with 2.0 (M9R) engine from 2010 year

Wyciąganie wtrysku z Renault Trafic / Opel Vivaro 2.3

It's happened standard 12 tons press is too week and we need to use 20 tons press

Wyciąganie wtrysku z Renault Trafic / Opel Vivaro 2.3


Renault Trafic / Opel Vivaro / Nissan Primastar with 2.3 (M9T) engine

Wyciąganie wtrysku z Renault Trafic / Opel Vivaro 2.3


Suzuki Vitara with 1.9 DDIS engine

Wyciąganie wtrysku z Suzuki Vitara 1.9 DDIS


Suzuki Vitara with 2.0 / 2.2 TD engine

Wyciąganie wtrysku z Suzuki Vitara 2.0 TD


Peugeot 807 / Citroen C8 / Fiat Ulysse / Lancia Phedra
  with 2.0 HDi 16V and 2.2 HDi 16V engines

Wyciąganie wtrysku z silnika 2.0 oraz 2.2 HDi


Peugeot / Citroen with 2.0 HDi 8V engine

Wyciąganie wtrysku z Peugeot / Citroen 2.0 HDi 8V


Peugeot / Citroen with 2.0 HDi engine

Wyciąganie wtrysku z Peugeot / Citroen 2.0 HDi


Peugeot / Citroen with 2.0 HDi engine

Wyciąganie wtrysku z Peugeot / Citroen 2.0 HDi


Peugeot / Citroen with 1.6 HDi 16V engine

Wyciąganie wtrysku z Peugeot / Citroen 1,4 / 1,6 HDi

Wyciąganie wtrysku z Peugeot / Citroen 1,4 / 1,6 HDi


Mercedes different models with CDI engine (above A class W168)

Wyciąganie wtrysku z Mercedesa z silnikiem 2.2 CDI

Wyciąganie wtrysku z Mercedesa z silnikiem CDI


Mercedes Vito with CDI engine

Wyciąganie wtrysku z Mercedesa Vito z silnikiem CDI


Mercedes A class (W168) with 1.7 CDI engine

Wyciąganie wtrysku z Mercedesa z silnikiem CDI


BMW all models

Wyciąganie wtrysku z BMW e46 320d


Chrysler PT Cruiser with 2.2 CRD engine
 

Wyciąganie wtrysku z Chryslera z silnilkiem CRD


Chrysler with 2.5 CRD and 2.8 CRD engines

Wyciąganie wtrysku z Chryslera z silnilkiem CRD


Jeep with 2.7 CRD engine

Wyciąganie wtrysku z Jeepa z silnilkiem CRD

Wyciąganie wtrysku z Jeepa z silnilkiem CRD


  SsangYong with 2.0 i 2.7 XDi engines

Wyciąganie wtrysku z Ssang Yong Kyron z silnikiem 2.0 XDi


Fiat with 1.9 JTD - 8 valves engine

Wyciąganie wtrysku z Fiata z silnikiem 1.9 JTD


Fiat, Alfa Romeo, Lancia with MultiJet 1.3, 1.6, 2.0 16 valves engine
Opel with 1.3, 2.0 CDTI engine
Suzuki with
1.3,  2.0 DDiS engine
Ford with 1,3 Duratorq engine

Wyciąganie wtrysku z Fiata z silnikiem 1.3 MultiJet


Opel / Saab with 1.9, 2.0 CDTI
/ TiD engine

Wyciąganie wtrysku z Opla / Saaba z silnikiem 1.9


Toyota with 1.4 D-4D engine

Wyciąganie wtrysku z Toyoty z silnikiem 1.4 D-4D


Fiat Ducato / Peugeot Boxer / Citroen Jumper
with 2.3 16V and 3.0 16V HDi / JTD engine
year 2006-2010

Wyciąganie wtrysku z Fiat Ducato / Citroen Jumper / Peugeot Boxer

Fiat Ducato / Peugeot Boxer / Citroen Jumper
with 3.0 16V HDi / JTD engine
year 2011-2013


Wyciąganie wtrysku z Fiat Ducato / Citroen Jumper / Peugeot Boxer


  Iveco Daily with 2.3 16V and 3.0 16V engine

Wyciąganie wtrysku z Iveco Daily


Price for standard removal of first injector if not snap -
£60.

If injector snap we can remove the rest of it from cylinder head
for extra payment, usually next
£60.

Removal injector with broken threads or which has been already welded costs
£120 each.

We are based in West Yorkshire but operate nationally
and will charge you 60p per mile fuel surcharge from our place to your home / garage / workshop.


We won't charge you any extra money for job which need to be done to get access to injectors or put parts back,
moreover before applying new injector you will get for free:

old sealing ring removal
sealing seat cleaning
injector hole cleaning
brand new sealing ring

Results of our job can be seen below

Wtryski rozerwane podczas profesjonalnego wyciągania

Wtryski rozerwane podczas profesjonalnego wyciągania

Wtryski rozerwane podczas profesjonalnego wyciągania

Wtryski rozerwane podczas profesjonalnego wyciągania

Wtryski rozerwane podczas profesjonalnego wyciągania

We can repair not tight seals
and injectors flooded with black glop from exhaust gasses.


Wtrysk zalany twardą czarną mazią

Wyjęty wtryskiwacz

Wyjęty wtryskiwacz


Some of snapped injectors removed by us.


Wyciąganie wtrysku z Citroena z silnikiem 1.6 HDi

Wyciąganie wtrysku z Citroena z silnikiem 1.6 HDi

Wyciąganie wtrysku z Renault Trafic z silnikiem 2.0

Wyciąganie wtrysku z Renault Trafic z silnikiem 2.0

Wyciąganie wtrysku z Renault Trafic z silnikiem 2.0

Wyciąganie wtrysku z Renault Trafic z silnikiem 2.0

Wyciąganie wtrysku z Renault Trafic z silnikiem 2.0


We have huge experience in injector removals.

Injector removals efficiency approach 99%.


We diagnose Common Rail injection systems as well.
If u have any problem with any below error code  call us

P2149 number 2 injector circuit malfunction,
DF026 Cylinder 1 injector control circuit ,
DF027 Cylinder 2 injector control circuit  ,
DF028 Cylinder 3 injector control circuit ,
DF029 Cylinder 4 injector control circuit ,
P1882 Fuel Rail pressure sensor circuit,
P089 High fuel rail pressure,
P090 Obwód zaworu regulacji ciśnienia paliwa,
DF891 Group 1 Injectors supply
DF892 Group 2 Injectors supply


You can contact us in few different ways - details below

Poznań / Poland
Skype me
napisz maila Gadu Gadu
418698
zadzwoń +48-505-51-54-55
+48-518-34-03-54


Below map where you can find us:


Klick to increase map


All brand marks belongs to their owners and were used to inform only.